moje zvieratá

13.09.2016 15:29

Môj kocúr TYSON

       
 
 
 
 
Tyson jediný kocúr v domácnosti máme ho od vtedy od kedy sa narodil (na valentína). Je to kanadský sphynx. Keď bol tyson malý tak rád obýmal šmolinku. Na poslednej fotke vidieť dve čierne mačky, tie ale už nemáme išli preč... Tyson je vykastrovaný takže mačiatka nie sú.
 

Pes CHARLIE

file:///C:/Users/2/Desktop/IMG_20161127_205435.jpg
 
Náš Charlie <3 ... Chce dobre vychádzať s Tysonom (našim kocúrom <3 ), ale on mu to moc neulachčuje. Vždy keď odídeme do školy čaká pred dverami a "plače" kým sa nevrátime. Lahne si na každý koberec ktorý vidí. Druh- kríženec. Neviem čoho je kríženec ale každý kríženec pes v jeho rodine musel byť iný. Určite je kríženec jazvečíka. Mne sa kríženec páči lebo dedí z každého niečo. Napríklad kríženec vlčiaka a huskiho - je po nich krásny a dedí po nich schopnosti, alebo kríženec čivavi a pudla no to si ani neviem predstaviť .... ale dopadlo by to zle mal by kučery po pudlovy a bol by malý po čivave a schopnosi toho kríženca by boli hnev a zlatosť po čivave a namyslenosť po pudlovy ( divný kríženec :-) )  tak buď ma nevie napadnúď viac krížencov alebo iný kríženec, alebo potom ich sem dám viac. A keď sa vám zdá že som použila velakrát slovo "kríženec" ttak sa mi páči slovo kríženec a dala som slovo kríženec do štítkov tak aby ste našli moju stránku.... ( kríženec :-P )

Môj CHAMELEÓN

Máme aj chameleónicu. Mali sme aj vajíčka ale 2x sa neviliahly a zhnili.

—————

Späť